"Велику роль в отриманні ніким "не фільтрованої" інформації від громадян і журналістів, зокрема, відіграє постійне спілкування прем’єра у соціальній мережі "Фейсбук", на сторінку якого підписалося майже 29,5 тис. користувачів", – йдеться у повідомленні.
"Глава уряду щоп’ятниці особисто спілкується зі своїми респондентами", – запевнили у Азарова.
У прес-службі також наголосили, що усі звернення громадян, які приходять на сторінку Азарова "аналізуються, за ними приймаються рішення".
"Микола Азаров неодноразово заявляв про те, що дуже цінує це спілкування, бо воно дозволяє налагодити прямий діалог і отримати інформацію з перших вуст", – додали в Кабміні.
Також у прес-службі Кабміну зазначили, що "інформація, оприлюднена у ЗМІ, є пріоритетною у повсякденній роботі прем’єра".
"Саме за допомогою журналістських матеріалів і звернень громадськості вдається оперативно реагувати на ситуацію, вирішувати нагальні проблеми. Особливо це стосується критичних публікацій", – заявили у прес-службі.
"Кабінет Міністрів абсолютно відкритий до критики. Об’єктивна критика і достовірні факти стають підставою для управлінських рішень, які усувають недоліки чи помилки. Це правило роботи чинного уряду", – запевнили у відомстві.
Згідно з інформацією, з початку 2013 року, на виконання доручення Азарова було підготовлено та направлено до редакцій ЗМІ 739 листів-відповідей, інформаційних повідомлень та прес-релізів.
"Усі запити журналістів в порядку закону "Про доступ до публічної інформації" були своєчасно розглянуті", – додали у Кабміні.
Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомляли, що помічники Азарова вводять в оману журналістів за допомогою «фейкових» сторінок у Facebook.