Для транспортної галузі пік новорічного навантаженняпочинається з 4-го тижня грудня і продовжується досередини січня. У новорічну ніч найбільше роботиприпадає на таксистів та власників приватнихмікроавтобусів та автобусів типу «Богдан».
Ігор Іванович, київський таксист, вважає, що за щедрістю клієнтів новорічна ніч може порівнятися з перемогою київського «Динамо» у Лізі чемпіонів. Пасажири у гарному настрої готові платити ледь не будь-яку суму, аби дістатися потрібного місця. У цей час тарифи зростають у 2–3 рази. «Брати більше, – говорить Ігор Іванович, – це вже нахабство.»На доходи таксистів суттєво впливає і погода. Коли на вулиці холодно, дощ або снігопад, люди швидше замовляють таксі та погоджуються на більший тариф. За новорічну ніч столичний таксист може заробити у середньому 600–1000 грн, що дорівнює заробіткам за 2–3 дні. Це непогано, але не є «надприбутком»: тому працювати виходять не всі водії, а лише ті, кому дуже потрібні гроші. Вже з 2 січня і аж до Різдва клієнтів помітно меншає, бо у новорічні вихідні люди переважно сидять вдома.
За словами Валентини Сердюк, диспетчера невеликої таксомоторної фірми, на Новий рік кількість замовлень зростає у 5–6 разів: минулого року ледь встигали приймати дзвінки. А от виконати всі замовлення у цей час не вдається. Ніч дуже важка і для водіїв, і для диспетчерів. Тим, хто хоче скористатися таксі у передноворічні години, варто звернути увагу на кілька обставин. По-перше, не всі таксомоторні компанії прийматимуть попередні замовлення: в цьому випадку машину доведеться ловити на вулиці. В тих фірмах, де послуга резервування надаватиметься, за неї доведеться додатково сплатити 50-100% від тарифу за проїзд.
Не залишаться без заробітку і власники приватних автобусів. В основному вони отримують групові замовлення. У Києві у звичайний день година оренди автобуса коштує близько 150 грн, незалежно від відстані проїзду. Натомість на Новий рік водій може заробити до 2000 грн за ніч. Часто замовляють проїзд до Майдану Незалежності, а потім вже до місця святкування. Зростає попит і на «рейсові маршрути» зі спальних районів до станцій метро, щоб вже потім дістатись Майдану.