Найбільшою гордістю вітчизняної експозиції на цьогорічному салоні в Ле Бурже (Франція) стало нове дітище АНТК ім. Антонова – пасажирський літак Ан-148. Його творці запевняють, що за технічними характеристиками авіалайнер не поступається Боїнгу, а в обслуговуванні він навіть зручніший і дешевший. Однак перший контракт, який українці уклали одразу ж після відкриття авіасалону, стосувався модернізації літаків Ан-74 та Ан-32 для Індії. Та до завершення салону антонівці планують підписати контракти й щодо Ан-148, зокрема з росіянами. Потребу в Ан-148 у світі вони оцінюють у 600 одиниць. На сьогодні, за даними АНТК, вони мають уже 52 контракти на поставку Ан-148.