Зокрема, результати останніх двох масових рейдів активістів супермаркетами Києва, Львова та Донецька і Донецької області (18 березня) та супермаркетами Києва (28 квітня) засвідчили статистику не на користь української мови.
Так, березневий моніторинг підтвердив, що лише 37%, 38% та 36% обгорток продукції ROSHEN, яка реалізується у Києві Львові та Донецьку й Донецькій області, надруковані українською мовою. Решта виключно російською мовою.
Квітневий моніторинг у Києві засвідчив, що за місяць ситуація фактично не змінилася: 39% продукції залишилося з обгортками українською, 51% – з російською, 5% – двомовні і стільки ж – латинськими літерами.
Водночас, у «Відсічі» підкреслююь, що ці статистичні дані не є точним відображенням ситуації щодо мови етикеток ROSHEN, проте вони показують загальну тенденцію: попри обіцянки Петра Порошенка, ROSHEN не збирається повністю українізувати свою продукцію, призначену для продажу в Україні.
Як повідомлялось, на початку 2012 року громадськість розгорнула в інтернеті через соціальні мережі широку кампанію проти російської мови в українських закладах громадського харчування та загалом у сфері обслуговування.
До цього Петро Порошенко запевняв, що скликав раду директорів, яка прийняла рішення повернути українську мову на етикетки продукції ROSHEN, що продається в Україні. Тоді Порошенко заявляв, що питання, які стосуються мови, суверенітету і територіальної цілісності мають державну вагу, тому у таких випадках втручання у політику власних компаній цілком доречне.
У листопаді 2012 президент ROSHEN В'ячеслав Москалевський пояснював, що кондитерська корпорація замінила україномовні написи на обгортах цукерок російськомовними з метою економії.