Метою документу є зниження рівня аварійності та тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод, створення безпечних і комфортних умов руху транспортних засобів на вулично-дорожній мережі, а також удосконалення системи державного управління безпекою дорожнього руху.
Орієнтовний обсяг фінансування держпрограми становить 6,007 млрд грн, у тому числі за рахунок державного бюджету – 3,597 млрд грн, інших джерел – 2,409 млрд грн.
Обсяг фінансування програми буде уточнюватися щороку під час складання проекту державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік із урахуванням їх можливостей.
Програма, зокрема, передбачає закупівлю і введення в експлуатацію «Укртрансінспекцією» до 2016 року 44 мобільних станцій зі спеціальним обладнанням для здійснення держконтролю, зокрема, за режимом роботи і відпочинку, ваговими параметрами транспортних засобів, виїздом на місце ДТП на загальну суму 20 тис. 356 млн грн.
Крім того, планується закупити і встановити 500 програмно-апаратних комплексів «Відеоконтроль-Рубіж» для вдосконалення дорожньо-патрульною службою ДАІ контролю дорожнього руху на загальну суму 70 млн грн.
Передбачається виділити 25 млн грн для закупівлі 250 одиниць спецпристроїв лазерного типу для вимірювання швидкості руху транспортних засобів для ДПС, 75 млн грн – на закупівлю 300 одиниць лазерних систем вимірювання швидкості руху транспорту з функцією розпізнавання номерних знаків і можливістю передачі даних для автофіксації фактів порушень ПДР.
Крім цього, заплановано встановити на транспортні засоби ДАІ 4,2 тис. комплексів відеофіксації порушень ПДР на загальну суму 210 млн грн; закупити 4,49 тис. мобільних програмно-апаратних комплексів з доступом до інформаційних баз даних і можливістю оформлення адміністративних матеріалів на загальну суму 359,2 млн грн.
Планується також витратити 960 млн грн на обладнання 8 тис. нерегульованих пішохідних переходів вітчизняними комплексними системами освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою з поліпшеними характеристиками для сприйняття учасниками дорожнього руху та з використанням енергозберігаючих технологій, а також 300 млн грн на створення НДІ економічних і управлінських проблем безпеки дорожнього руху та проведення наукових досліджень з відповідних питань.
«Виконання передбачених заходів у повному обсязі дозволить підвищити рівень безпеки дорожнього руху до середньоєвропейського рівня, зокрема, шляхом зниження показників аварійності щодо соціального ризику (зменшення кількості загиблих внаслідок ДТП з 11,1 до 7,5 на 100 тис. населення) і транспортного ризику (зменшення кількості загиблих в результаті ДТП з 35 до 18 на 100 тис автомобілів)», – йдеться в тексті програми.