«Дозволити експлуатацію за призначенням двох електропоїздів ЕКр1-001 і ЕКр1-002 з максимальною експлуатаційною швидкістю 160 км на годину. Присвоїти конструкторській документації літеру О1. Дозволити ПАТ «КВБЗ» виготовлення дослідної партії електропоїздів ЕКр1 в кількості 10 одиниць», – йдеться у рішенні міжвідомчої комісії під головуванням першого заступника гендиректора Укрзалізниці Миколи Сергієнка.
Згідно із повідомленням, комісія зазначила, що склад і комплектність міжрегіональних двосистемних девятівагонних електропоїздів серії ЕКр1 виробництва ПАТ «КВБЗ» відповідають умовам технічного завдання. А їхні технічні характеристики і конструкція – сучасному світовому рівню аналогічної продукції відповідного класу.
Читайте також: Рух потягів Hyundai відчув покращення: локомотиви ламаються раз на два тижні
У КВБЗ повідомляють, що міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності їхнього виробництва в основній складовій формується з 9 вагонів – двох головних і семи проміжних, проте, за бажанням замовника, складова поїзда може бути змінена. Він має 8 тягових двигунів, із загальною номінальною потужністю тягового приводу 4000 кВт, у режимі розгону потужність приводу досягає 5280 кВт, що забезпечує високі динамічні якості поїзда. Експлуатаційна швидкість 160 км/год. При незначних доробках, експлуатаційна швидкість електропоїзда може бути збільшена до 200 км/год.
Згідно зі повідомленням, вперше в Україні електропоїзд обладнаний краш-системою, розташованою в головній частині вагона під пластиковим обтічником. Цей пристрій дозволяє зберегти електропоїзд і його пасажирів в аварійних ситуаціях.
Електропоїзд має вагони першого, другого і туристичного класів і може перевозити 609 пасажирів, у тому числі, й пасажирів в інвалідних візках.
На вимогу замовника, вагони можуть бути обладнані моніторами для перегляду відеопрограм та іншої спеціальної інформації. В електропоїзді встановлено обладнання, яке дозволяє організувати доступ до бездротового швидкісного інтернету. З метою забезпечення безпеки в кожному пасажирському салоні і кожному тамбурі встановлені відеокамери спостереження. Крісла першого і другого класів – з висувними подушками, регулюється їх нахил. Біля кожного сидіння першого і другого класів – розетки для зарядки мобільних телефонів або роботи ноутбуків. У салонах є спеціальні місця для великого багажу і верхнього одягу.