"Це випливає з феєричної відповіді на мої запити до Мінінфраструктури. Хоча, пам'ятається, нам обіцяли, що пропускна можливість цього майданчику – 50 пасажирів на годину. При цьому без відповіді залишилися мої запитання щодо того, хто ж були ці щасливі пасажири: туристи – шевченкофіли чи фани відстрілу кабанів у сусідніх мисливських угіддях?", – написала Геращенко.
За її словами, невідомо, яка приватна структура охороняє цей державний об'єкт та який прибуток отримав бюджет України від рейсів на цей об'єкт.
"У країні, де щороку у бюджеті немає 100 мільйонів на дитячу онкологію, є гроші на гелікоптери. 130 млн заради 14 рейсів. Чи не задорого?", – обурилась депутат.
Нагадаємо, вертолітний майданчик, розрахований на 10 гвинтокрилів, був збудований майже за 100 мільйонів гривень бюджетних коштів, а у березні минулого року було прийнято рішення про виділення ще 27 мільйонів гривень з бюджету на впорядкування його території та укріплення берегової лінії.
У липні 2012 року Міністерство інфраструктури пояснило затримку з введенням в експлуатацію вертолітного майданчика в селі Пекарі (Канівський район, Черкаська область) біля Шевченківського національного заповідника відсутністю заявки на її реєстрацію в Державному реєстрі цивільних аеродромів (вертодромів) України.
Урочисте відкриття вертолітного майданчика у Каневі з пасажирським терміналом пропускною спроможністю п’ятдесят пасажирів на годину відбулось 19 вересня 2011 року. Прес-служба Кабміну заявляла, що вертолітний майданчик будується для економії часу гостей Євро-2012, які захочуть відвідати могилу Кобзаря.
А тодішній заступник глави Адміністрації президента Ганна Герман повідомила, що вертолітний майданчик на Тарасовій горі потрібний для паломництва сюди багатих людей і туристів.