«Перш за все, велика кількість переходів від мінусу до плюсу. Поясню на прикладі: плюс – сніг розтанув, вода потрапила в тріщину на дорозі; мінус – вода замерзнула, перетворилася на лід, тріщина розширилася, проїхала машина – тріщина стала ще більшою, а потім знову плюс і мінус. В результаті відбувається дуже швидке руйнування дорожнього полотна», – заявив Азаров.
Водночас, прем'єр зазначив, що неякісні дороги рейнуються через перепади температур, а на створення якісного дорожнього покриття немає грошей.
«І можна тут багато нарікати на те, що у нас погано роблять дороги. Але справа тут, перш за все, в браку грошей на те, щоб робити хороші дороги, тобто створювати хорошу подушку, робити необхідну кількість водостоків, ухилів, і, звичайно, нормальне покриття. Така дорога коштує дуже дорого», – зазначив Азаров додавши, що на окремих напрямках якісні дороги будують.
«На окремих напрямках так і робиться. Подивимося, приміром, як працюватиме покриття на дорозі Київ-Житомир і на цілій низці інших доріг, де вже протягом останніх двох років будівництво йшло за новою технологією», – написав Азаров.
Нагадаємо, у серпні минулого року радник голови Державної служби автомобільних доріг України Євген Прусенко заявив, що за умови збереження фінансування на нинішньому рівні на ремонт українських доріг знадобиться 85 років.