За компенсацією вартості квитка до “АероСвіту” звернулося 1700 осіб

15 Січня 2013, 08:15

"На сьогоднішній день за компенсацією в "АероСвіт" звернулися 1700 осіб", – повідомив глава Державіаслужби, пише газета "Коммерсант-Украина".

Повернення вартості квитка здійснюється у тому ж пункті, де купувався квиток, зазначив Колесник. Для компенсації потрібно подати заявку в "АероСвіт", кошти мають бути виплачені протягом семи днів.

Якщо рейс затримується більш ніж на три години, пасажиру повинні компенсувати повну вартість квитка за вирахуванням сервісного збору і відсотка платіжних систем (1-3% від загальної суми), нагадує юрист ЮФ "Алексєєв, Боярчуков і партнери" Єгор Штокалов.

Якщо ж квиток здається достроково, авіакомпанія, за його словами, може відняти штраф, передбачений тарифними правилами, агентський збір та відсоток платіжних систем.

"Щоб отримати компенсацію повної вартості квитка на рейс, який "АероСвіт" не виконав, пасажир повинен мати на руках докази скасування рейсу і зберегти свій квиток і всі чеки про витрати, які йому довелося понести з вини затримки рейсу", – додав юрист.

Нагадаємо, 11 січня "АероСвіт" повідомив про запуск онлайн-системи для повернення пасажирам грошей за невикористані авіаквитки.

Як повідомив глава Державіаслужби Анатолій Колесник, з сьогоднішнього дня і до кінця березня "АероСвіт" припиняє обслуговування більш ніж 90% своїх рейсів.

Позначки:

читати ще