Експерт: Ситуація в “АероСвіті” може бути пов’язана із новим акціонером

9 Січня 2013, 16:34

«Щодо ситуації з «АероСвітом» обговорюються дві версії. Перша – офіційна, те, що сказано в прес-релізах: що в умовах економічної кризи відбувся касовий розрив, і авіакомпанія була вимушена посилити співпрацю зі своїм, так би мовити, запеклим противником – «Міжнародними авіалініями України»», – розповів він.

«Друга версія – неофіційна, непідтверджена: що у компанію зайшов такий собі третій акціонер. Перед продажем попередні власники максимально вивели майно. Відтак вийшов теж касовий розрив: мовляв, хочете гратися – будь ласка, тільки вкладайте кошти. А поки новий власник повністю не вступив у свої права, він нічого не вкладає», – пояснив експерт.

Відповідно, за його словами, сталося банкрутство двох авіакомпаній, які входять у альянс: на «Донбасаеро» «повісили» 400 млн, на «АероСвіт» – 4 млрд 270 млн. Літаки «Донбасаеро» вже передані «Windrose». Та ж «Windrose» забрала в «АероСвіту» основні чартери.

«Непрямим підтвердженням цієї неофіційної версії став вихід із «АероСвіту» одразу декількох провідних менеджерів на бік МАУ та інших авіаперевізників. Також почалася більш щільна співпраця із «Міжнародними авіалініями України»», – зауважив він.

«МАУ впустили на ринок «АероСвіту» в Тель-Авіві. Зараз ще й Ларнаку передали. При тому, що свого часу це було базою «АероСвіту», коли він забрав їх у 90-х роках в «Авіаліній України»», – наголосив Коновалов.

За його словами, є інформація про те, що із «АероСвіту» можуть зробити «другі «Авіалінії України»».

«Тобто, повісять на нього шалений борг, залишать йому декілька рейсів, які він буде виконувати сяк-так і у такий спосіб буде потроху виплачувати борг, який, зрозуміло, фізично виплатити неможливо», – резюмував він.