«В ідеалі нам варто добудувати термінал «D» і зробити його основним терміналом «Борисполя». При пасажиропотоці, що становить 8 млн пасажирів на рік, нам потрібен один термінал. І наявність великого терміналу «D» закриває це питання. Нам треба удосконалити функціонал, добудувати зону внутрішніх рейсів. І тоді весь пасажиропотік «Борисполя» можна розмістити в одному терміналі», – відзначив Волов.
За його словами, за попередніми приблизними розрахунками, на добудову терміналу «D» може знадобитись близько 100 млн доларів.
«Ми є державною структурою, тому всі проекти на будівництво проходять затвердження у Кабміні. Якою логікою ми керувалися при розрахунках: грубо кажучи, якщо це 40 тис м2 (зона внутрішніх рейсів у новому терміналі) і використовуються прості, легкі металеві конструкції, орієнтовна вартість за квадратний метр може складати 2 500 доларів (зокрема, така вартість квадратного метра в «Жулянах»). Тобто, приблизна вартість розширення терміналу дорівнює 100 млн доларів. Але це сторонні оцінки. Все залежить від конкретного проекту. Потрібно пройти експертизу, вона має бути затверджена Кабінетом Міністрів України», – пояснив гендиректор «Борисполя».
При цьому він додав, що усі проекти будівництва – термінали F та D – це суто кошти аеропорту «Бориспіль» та кредитні ресурси, які аеропорт обслуговує самостійно. «Отже, для добудови паркінгу аеропорт планує знову ж таки вкласти власні кошти, проте для доопрацювання терміналу «D» можливості для фінансування треба буде шукати», – відзначив Волов.
Повний текст інтерв’ю з гендиректором міжнародного аеропорту «Бориспіль» Антоном Воловим читайте тут.