"Відповідно до річного плану виходу вертольотів на регламентні роботи в 2012 році, на вертольоті було виконано регламентні роботи із заміною двигунів і головного редуктора. Після зазначених робіт відповідно до Інструкції екіпажу вертольота і технологічних карт, виконується роздільне опробування двигунів повним складом екіпажу із залученням спеціалістів контрольно-перевірочної станції техніко-експлуатаційної частини. Саме такі роботи проводили військовослужбовці в день трагедії. …Офіційно підтвердженим фактом є правомірність проведення запланованих робіт та знаходження у вертольоті екіпажу та технічних спеціалістів", – зазначається у повідомленні.
У прес-службі додають, що 21 грудня на цьому вертольоті вже виконувалися запуск та проба двигунів на малому газу після розконсервування, як передбачено інструкцією з експлуатації двигунів. Зауважень щодо роботи двигунів та систем вертольоту виявлено не було.
Також зазначається, що вертоліт Мі-8, на якому проводились роботи, 1988 року випуску. Тож термін його експлуатації для техніки такого класу є звичайним. У 2001 році було виконано капітально-відновлювальний ремонт вертольота на Конотопському авіаційному заводі. Напрацювання техніки після виконання ремонту становить 235 годин і 517 посадок, що в чотири рази менше, ніж до ремонту.
"Двигуни, що були встановлені на вертоліт, у червні 2007 року також проходили капітально-відновлювальний ремонт на ЗАТ «Мотор Січ». Їх напрацювання становить не більше 123 годин", – наголошують у МВС.
Нагадаємо, 25 грудня на аеродромі Олександрія, що в Кіровоградській області, розбився вертоліт Мі-8 Внутрішніх військ України. Загинуло п’ятеро осіб.
Згодом прес-служба прокуратури Південного регіону повідомила, що вертоліт Мі-8 взагалі не мав підніматись у повітря.