Житомирська область за три з половиною роки отримала на ремонт доріг 478 млн грн, а Донецька тільки за перших сім місяців нинішнього – близько мільярда. Притому що доріг на Житомирщині на 500 км більше, пишуть автори.
При цьому, зазначають вони, Євро-2012 тут нічого особливо не вирішує. Для порівняння: Львівська область за три з половиною роки – 1,5 млрд грн.
«Проведений футбольний форум більше цікавий з іншого погляду: «Якщо є бюджет, його треба витратити», – наголошують жуналісти.
При цьому ремонт доріг часто залежить від того, чи їздять по них високопосадовці.
Так, приклад – траса Київ-Овруч. «Мало не щомісяця держава виділяла гроші на ремонт цієї розбитої дороги в житомирську глибинку. Потім з’ясувалося, що коли скласти всі ділянки, які «зазнали» фінансування, то з них вийде один великий шматок: із Києва до повороту на президентське «Сухолуччя». А потім лісами прямо до займанщини. Так 144 млн грн і пішло», пишуть автори.
«Тепер знайомі овручани мріють, щоб ще якась VIP-база з’явилася в межах міста. Бо зараз у столицю доводиться добиратися кружним шляхом», – додають вони.
Або ж – смт Новоархангельськ Кіровоградської області – за два роки держава вклала в трасу біля цього не найбільшого центру України 190 млн грн. А в селі Синьків Тернопільської області тільки нинішнього року на аналогічні роботи витратили 63 млн.
«Просто в одному населеному пункті народився керівник «Укравтодору» Володимир Демішкан, а в іншому – Дмитро Фірташ. А далі, як кажуть, карта сама піде», – зазначають журналісти.
Читайте також: Ремонт доріг по-українськи: покращення для обраних за народні гроші