Загальна вартість обох компаній може сягнути рекордних $6 млрд. Усі ці кошти спрямовані на агітацію у дев’яти штатах. Якщо розділити цю суму між виборцями, що не визначилися, на кожного з них припадає мільйон.
Новація президентської кампанії-2012 – адресована агітація. Обидва штаби мають дуже хороші бази даних. Вони звертаються окремо до кожної групи виборців – робітників, лікарів, шахтарів, вчителів, студентів, пенсіонерів.
Досить і чорного піару. Студенти з Огайо розповідають, що в університетах поширюють псевдокументальний фільм, у якому схожий на Барака Обами голос зізнається, що він не християнин, а мусульманин, і народився не в США.
Детальніше читайте у статті «Синє чи червоне?» в журналі «Український тиждень»№44.