Соціолог: мажоритарники рекламують себе за межами свого округу задля власного задоволення

23 Жовтня 2012, 12:37

У відповідь на питання про те, з якою метою кандидати-мажоритарники виходять із рекламою на загальнонаціональні телеканали, Макеєв зазначив: «Основнийи ефект від реклами – це задоволення від цієї реклами власне кандидатом і його рідними, знайомимим, друзями».

«Не можна політичні успіхи ставити в заслугу рекламі, оскільки згідно з дослідженнями щодо впливу реклами на виборців, можна сказати дві речі: перше – підвищується впізнаваність, тобто люди знають, що такий кандидат є, знають про існування такого політичного проекту. І друга річ – це укріплення в думці тих, хто зібрався голосувати за цього кандидата», – зазначив соціолог.

«В Україні на жаль, політична реклама виконує свою роль суто номінально. Вона не діє як засіб впливу на громадську думку», – підсумував він.

Нагадаємо, на загальнонаціональних телеканалах можна побачити передвиборчу рекламу Олександра Третьякова, який балотується по мажоритарному округу в Києві. Аналогічна ситуація із кандидатом-мажоритарником Яковом Безбахом, який балотується у Дніпропетровську.

Читайте також: Експерт: партії витрачають на рекламу втричі більше коштів, ніж потрібно