Як пише видання, єдиним її конкурентом була неназвана компанія з Литви.
«Представники цієї компанії в підсумку не з'явилися на конкурс. Їм телефонували, але не змогли додзвонитися», – пояснили відсутність конкуренції в Республіканському комітеті Криму з транспорту і зв'язку.
Проект VandenAkkerHolding містить класичний набір пропозицій: будівництво термінального комплексу в безпосередній близькості від злітно-посадкової смуги, що дозволить скоротити час рулювання (зараз пасажири, прилетівши, ще два кілометри їдуть до аеровокзалу); збільшення пасажиропотоку до чотирьох мільйонів осіб на рік ( тобто більш ніж в чотири рази в порівнянні з нинішніми 965 тисячами), а вантажообороту – до 10 млн. тонн на рік; розвиток інфраструктури – будівництво багаторівневого паркінгу, готелів, офісних споруд.
Вартість проекту – 500 млн грн. Передбачається, що інвестор створить з аеропортом СП, куди перший увійде з коштами- 45-50 млн євро, а другий майном – аеровокзальним комплексом та інфраструктурою.
Відзначимо, що за місяць до конкурсу інтерес до проекту проявляли китайські інвестори, які виявили готовність реконструювати аеропорт у Сімферополі та морпорт в Ялті.
«Шанхайська будівельна компанія і китайська суднобудівна компанія офіційно підтвердили готовність участі в проекті з реконструкції аеропорту "Сімферополь" і Ялтинського морпорту», – повідомляв радник кримського прем'єра Олексій Стародубов (він же очолює Агентство з інвестицій АРК). Вартість китайських інвестпроектів була названа порядку 500 млн доларів – в рази більше пропозиції голландців.
У виписці з реєстру Торгово-промислової палати Нідерландів йдеться, що VandenAkkerHolding- це маленька приватна компанія з обмеженою відповідальністю (BV), її статутний капітал становить мінімальну для реєстрації суму в 18 тис. євро. У штаті, як випливає з реєстру, всього одна людина. Компанія була заснована в 2004 році, остання зміна в реєстр вносилося в 2009-му, а от фінансовий звіт за 2010 рік було здано тільки на початку 2012 року. Засновник і директор VandenAkkerHoldingв одній особі – це Ваутер Ван ден Аккер (vandenAkker, Wouter).
Видання відзначає, що на засіданні конкурсної комісії у Радміні Криму проект VandenAkkerHoldingтакож представляв одесит Олексій Кочанов, що очолює ТОВ «Одеса аеропорт девелопмент» – компанію, яка з мерією Одеси в 2011 році створила СП для реконструкції міського аеропорту.