Замовлено роботи на першу та другу черги будівництва тролейбусної лінії. Які саме роботи замовлено на цьому тендері-невідомо, оскільки технічної документації на сайті «Вісника держзакупівель» не опубліковано. Так само немає і обґрунтування застосування неконкурентної процедури «закупівля в одного учасника», за якою проведено тендер. Відтак жодних пояснень, чому для виконання робіт обрано саме «Південьзахідшляхбуд» немає.
Будівництво фінансується з державного бюджету і має бути завершене до кінця цього року.
Техніко-економічне обґрунтування будівництва тролейбусної лінії з Броварів до Києва Кабінет міністрів схвалив 12 вересня.
Загалом проект оцінили в 528,51 млн. грн. З них 315,36 млн грн. планували витратити на монтажно-будівельні роботи, 97,93 млн грн. – на устаткування. Вартість перших двох черг будівництва тоді оцінили в 320,96 млн грн., тобто в два з половиною рази більше, ніж виділили на тендері. Завершити лінію розраховують впродовж 2,5 років.
82% акцій ПАТ «Південьзахідшляхбуд» належить ТОВ «Альфадорбуд», ще 14% – ПАТ «Золоті ворота». Засновником ТОВ «Альфадорбуд» є віце-президент «Золотих воріт» Віктор Ящук. Він очолював Буштинський лісокомбінат в Закарпатській області, коли регіон знаходився під впливом СДПУ(о) Віктора Медведчука. Очолює корпорацію «Золоті Ворота» Сергій Самусєв. Він був радником Віктора Медведчука, коли той займав посаду першого заступника голови Верховної ради в 2000 – 2001 роках.
За останні чотири роки «Південьзахідшляхбуд» отримало державні підряди на ремонт доріг вартістю 2,25 млрд грн.
Як відомо, 1 серпня президент Віктор Янукович підписав закон про виведення державних підприємств з-під обов'язкової дії тендерних процедур закону "Про здійснення державних закупівель".