Тож відтепер в Україні загалом буде використано 10 різних графічних попереджень з відповідними до них коментарями. Наприклад, картинку з рентгенівським знімком раку легенів будуть пояснювати слова: «Куріння може викликати повільну та болісну смерть».
Зображення наслідків хвороб, які уже впроваджені в 43 країнах світу, Україна запозичила саме в Європейського Союзу.
«Дизайн сигаретної упаковки -це остання можливість рекламувати смертельний продукт. Красива пачка сигарет -це частина привабливості куріння. Відтепер в Україні пачки сигарет менш привабливі. Світовий досвід доводить, що зменшуючи привабливість дизайну пачки, поширеність куріння зменшується, що, у свою чергу, сприяє зниженню рівня смертності від куріння», – заявивголова правління ГО «Життя», керівник проекту «Україна без тютюнового диму»Андрій Скіпальський.
«Завдяки комплексу заходів, у тому числі і введенню малюнків-попереджень, ми очікуємо, що рівень куріння зменшиться до 5-7% у наступні роки. …Мова йде про півмільйона українців, які кинуть або не почнуть курити», – зауважив він.
Нагадаємо, з 2007 року текстові попередження на пачках сигарет займають 30% її площі, заборонено майже всі форми реклами тютюну, обмежено місця для паління.
16 вересня цього року почав діяти закон, який повністю забороняє рекламу та маркетинг сигарет.
А з 17 грудня в Україні вступитьв діюзакон, згідно з яким буде повністю заборонено куріння в усіх приміщеннях ресторанів, кафе та барів, за винятком терас на відкритому повітрі.
У2011 році згідно зі звітомВООЗ, Україна з 4 місця в світі за поширеністю куріння перемістилася на 29-те. Вжиті заходи дозволили суттєво зменшити поширеність куріння: у 2011 році в Україні курців стало на 15% менше у порівнянні з 2008 роком.