Міносвіти за 9 млн грн розрекламує українські виші в Казахстані, Азербайджані та Китаї

2 Жовтня 2012, 08:52

Договір про тендерній закупівлі рекламних послуг між державним підприємством "Інформаційно-іміджевий центр" при Міносвіти та ТОВ "Євромедіа Компані" оприлюднив "Вісник державних закупівель", пише газета "Коммерсант-Украина".

Згідно з документом, до 31 грудня поточного року виконавець повинен провести кампанію з "пропагандисистеми освіти України" в двох з трьох запропонованих міністерством країнах – Казахстані, Білорусі та Азербайджані. Конкретні країни вибере виконавець. З держбюджету на заходи буде виділено 4,78млнгрн.

У "Євромедіа Компані", яка в основному займається проектами в медіа- і шоу-бізнесі, розповіли, що для проведення кампанії вже вибрали Казахстан і Азербайджан.

В ефірах загальнонаціональних телеканалів цільових країн мають намір розмістити інтелектуально-ігрову телепрограму за участю учнів випускних класів (шість випусків по 45 хвилин для кожної з країн). Призом для переможців стане оплата навчання в Україні.

Крім того, договором передбачається створення інтернет-порталу з інформацією про переваги навчання в Україні – українською, англійською, а також мовами цільових країн розміщення. Просувати портал планується через соціальні мережі.

Крім того, 3 вересня "Євромедіа Компані" отримала ще один рекламний підряд від Міносвіти на 3,78 млн грн для проведення аналогічних заходів – круглих столів та презентацій для преси – у рамках освітньої виставки "China Education Expo 2012" у Пекіні.

У Міносвіти розраховують, що завдяки рекламній кампанії приплив іноземних студентів збільшиться вже в наступному навчальному році.

За даними міністерства, Азербайджан посідає третє місце за кількістю громадян, які приїжджають на навчання в Україну, – 4035 осібу 2012 році. А ось з Казахстану в Україну в цьому році вчитися приїхали всього 182 студента.

"Наша країна посідає десяте місце в світі за кількістю іноземних студентів, в 2011/12 навчальному році в Україні налічувалося 53 тис. іноземних студентів з 137 країн світу. В цій галузі ми цілком конкурентоспроможні на світовому ринку, але потрібно активно діяти в плані реклами" , – стверджує директор ДП "Інформаційно-іміджевий центр" Вікторія Сергієнко.

Нагадаємо, згідно з даними Міносвіти, щорічно для одержання освіти за кордон виїжджають 18-20 тисяч українських студентів.