«Не так давно російська TNS почала вносити зміни у вже опубліковані ними ж звіти, і рівень довіри до цифр TNS на ринку опустився нижче позначки, при якій мало б сенс підтримувати відносини з цією компанією», – заявив гендиректор «В контакті» Павло Дуров.
Тепер керівництво компанії рекомендує орієнтуватися «на більш авторитетну в інтернет-світі дослідницьку компанію ComScore і спеціалізований в рунеті лічильник LiveInternet».
Лічильники TNS зі сторінок соцмережі приберуть найближчим часом.
У TNS заявили, що станом на ранок вівторка, 11 вересня, в компанії не отримали офіційного повідомлення про розірвання контракту з мережею «В контакті».
У дослідницькій компанії говориться, що в рамках дослідження Web Index надають дані по генеральній сукупності (міста Росії з населенням 100 тис людей і більше).
«Саме ця генеральна сукупність є нашими контрактними зобов'язаннями. Інформація щодо неї надходила в робочому режимі, і жодних змін до даних або перепоставок не було», – стверджують у TNS.
«Перший канал» відмовився від співпраці з TNS близько семи років, звинувативши дослідницьку групу у наданні недостовірної інформації щодо рейтингів.
Дослідження TNS з вимірювання аудиторії інтернету – Web Index – було запущено в листопаді 2005 року, а перші результати були представлені восени 2006 року.
Нагадаємо, журнал «Український тиждень» у травні цього року припинив співпрацю з «TNS Україна» щодо участі в проведенні маркетингових досліджень «ММІ Україна» та РМІ Regions.
Пізніше про відмову від співпраці з «TNS Україна» заявили «Бизнес», «Деловая столица», «Власть денег», «Личный счет» і «Контракты». Ці видавництва вважають, що ситуація, що склалася у сфері досліджень аудиторій друкованих видань, не відображає реальних рейтингів видань.