"У середньому для операторів зовнішньої реклами їх буде підвищено на 20%", – сказав Пузанов.
Пузанов зазначив, що нинішні тарифи не відповідають навіть рівню 2008 року.
Він навів як приклад тарифи на щити, що стоять окремо, де з вересня планується встановити тариф 36 гривень за 1 кв. м (чинний – 29 гривень).
За словами Пузанова, у 2008 році цей тариф був на рівні 41 гривні.
Пузанов додав, що нові тарифи вже погоджені і схвалені Антимонопольним комітетом.
Заступник голови КМДА додав, що всі тарифи обговорювали і з операторами ринку.
З його слів, таке підвищення є першим етапом.
З 2013 року місто розглядатиме ще один етап підвищення.
"Це перший етап. Ми хочемо, щоб тарифи відповідали ринковим реаліям, і одержали в цьому питанні підтримку Антимонопольного комітету. Наші дії відкриті для операторів, ми обговорюємо з ними розцінки на розміщення. Домовилися, що допрацюємо з новими тарифами до кінця року. Потім зберемося із представниками рекламних компаній, подивимося на результати", – сказав він.
Пузанов пояснив, що наступне підвищення проводитимуть тільки в тому разі, якщо воно буде обґрунтованим і відображатиме ситуацію на ринку.
Як повідомлялось, Київ розраховує на надходження до міськбюджету 81 млн гривень від розміщення зовнішньої реклами за підсумками 2012.
У квітні чиновники КМДА обіцяли створити у центрі Києва «нульову зону», де буде заборонене розміщення реклами. Плпнуваломся, що після такого рішення КМДА у столиці зменшиться кількість білбордів на 10%.
Нагадаємо, найбільше на зовнішню рекламу для передвиборчої агітації за першу половину липня витратила Партія регіонів – 8 млн. Комуністична партія – 6 млн, а Віктор Медведчук – 5 млн.