На Буковині кандидат від ПР використовує для агітації газ

16 Серпня 2012, 16:05

У листівці йшлося, що з питань зниження тиску газу потрібно звертатися за певним телефоном, і поруч зі світлиною кандидата зазначалося, що пан Федоряк "доповідає про взяття під особистий контроль питання тиску газу" в оселях буковинців. На листівках відсутні будь-які вихідні дані, відповідальний за випуск, тираж тощо.

Коли представники об’єднаної опозиції зателефонували за вказаним номером, то з’ясувалося, що це номер приймальні ПАТ «Чернівцігаз», а дзвінки приймає працівниця організації і заносить дані у «спеціальний зошит» – «для миттєвого реагування». Тобто в робочий час поєднувала роботу на підприємстві з роботою агітатора кандидата в нардепи.

Чернівецьке представництво громадянського руху ОПОРА розцінює ці листівки як агітаційні. Відповідно, це є порушенням Закону України "Про вибори народних депутатів України". Зокрема, частини 7 статті 69 Закону України "Про вибори народних депутатів України", яка визначає, що "Друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про замовника цих матеріалів, установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання, що належить партії, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск.
Як повідомлялось, нещодавно голова облджерадміністрації Михайло Папієв з порушенням законодавства агітував за Федоряка у робочий час і в день, коли агітація офіційно ще не була дозволена.

Зокрема губернатор використовував навіть шантаж, закликаючи селян любити цього кандидата взамін за те, що у них у селах буде газ. «Немає любові – немає газу», – казав Папієв.

Після отримання агітаційних плакатів у Новоселиці заклик Папієва можна перефразувати на «Немає любові – немає тиску».

Чернівецьке представництво громадянської мережі ОПОРА розцінює листівки Федоряка як агітаційні. Відповідно, це є порушенням Закону України "Про вибори народних депутатів України".

Зокрема, частини 7 статті 69 Закону України "Про вибори народних депутатів України", яка визначає, що "Друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про замовника цих матеріалів, установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання, що належить партії, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск.