Як зазначає видання, дорога перекрита вже кілька годин.
«Зважаючи на те, що на зазначеному відрізку шосе працюють асфальтоукладальники, люди в салонах автомобілів буквально задихаються від їдких випарів. На цьому відрізку також відсутні магазини й дорожній сервіс, а узбіччя піщані, тому з'їхати із траси й перечекати пробку в тіні неможливо», – зазначає видання.
Від Цюрупинська до Раденська близько 20 кілометрів. Це одна із двох трас, якими можна потрапити до Криму.
В Управлінні ДАІ в Херсонській області вважають, що в кількакілометровому заторі, що утворився сьогодні біля Цюрупінська – від розвилки траси М17-М14 до села Раденськ, багато в чому винні водії.
За словами начальника Відділу організації дорожнього руху УДАІ в Херсонській області Ігора Кононенка, на створення затору багато в чому вплинуло недотримання Правил дорожнього руху з боку водіїв, які хотіли прискорити проїзд складної ділянки, незважаючи на попереджувальні знаки і присутність співробітників ДАІ.
«Люди на дорозі поводяться так, як і в житті. Обганяють, підрізають, їдуть прямо на регулювальників, по стрічній смузі. А потім обурюються, що їх не пропускають. Працівники ДАІ разом зі шляховиками діють у складній обстановці. Але поява таких заторів – рідкісне явище. Зазвичай машини йдуть практично без затримок», – зазначив Кононенко.
За його словами, на цій ділянці дороги транспорт рухається тільки по одній смузі руху в семафорному режимі – партіями в кілька десятків машин, спочатку з одного боку, потім з іншого.
Ремонтні роботи на трасі М17 (Е97) в районі Цюрупинська почалися 25 липня. Ордер на проведення ремонтних робіт у субпідрядника – фірми «ДорЛідер» діє до 30 жовтня. Фірма проводить розширення дороги і укладання шару асфальту. На даний момент ремонтується ділянка між Цюрупинськом і розвилкою трас М17 і М14, що створює незручності для водіїв автомобілів, особливо в пікові години – вранці з 8.00 до 10.00 і ввечері з 17.00 до 19.00. Пропуск автомобілів, основна маса яких рухається до Криму або з Криму, здійснюється по одній смузі в семафорному режимі.
«Згідно з регламентом таких робіт, вони проводяться тільки в денний час доби. Також ситуацію ускладнює потік вантажного транспорту, який рухається у бік оптового сільгоспринку у Великих Копанях», – повідомив Кононенко.
При цьому Кононенко відзначив, що, на жаль, через невчасне виділення коштів на зазначені роботи їх не вдалося здійснити до пікових термінів туристичного сезону, тобто, до 1 липня.