«Відкрите акціонерне товариство є дочірньою компанією «Внєшекономбанку Росії» та має великий досвід реалізації проектів», – відзначили в КМДА.
«Ми отримали ґрунтовні та виважені пропозиції від всіх учасників конкурсних торгів. Проте частина пропозицій була відхилена, оскільки не відповідала вимогам закону «Про здійснення державних закупівель». Ті ж конкурсні пропозиції, що відповідали вимогам закону, оцінювалися членами комітету з конкурсних торгів за наступними критеріями: ціна, наявність досвіду на ринку, рівень кваліфікації та внесення учасника до всеукраїнських та міжнародних рейтингів загальновідомих рейтингових агенцій. По кожному із критеріїв – ціна, досвід, кваліфікація – компанії-учасники отримали бальну оцінку. Найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію «Федерального центру проектного фінансування», яка набрала 90 балів», – зазначив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.
За його словами, очікується,що переможець конкурсу надасть висновки та пропозиції фінансового, юридичного та технічного характеру про засади, умови та параметри здійснення будівництва четвертої гілки Київського метрополітену.
Також, зазначив заступник голови КМДА, згідно з контрактом, консультант має розробити схему державно-приватного партнерства з наведенням аналітичних, статистичних, фінансових, техніко-економічних і соціально-економічних показників, наданням розрахунків витрат з визначенням термінів окупності та інших фінансових показників проекту.
«Оскільки така схема буде розроблена вперше в Україні, то наше завдання – створити таку систему, яка стане прикладом відносин між приватними інвесторами та державною, або муніципальною владою під час реалізації великих інфраструктурних проектів», – додав Крамаренко.
Заявки на участь у конкурсі подали консорціуми шести компаній міжнародного рівня у галузі консалтингу, які мають досвід реалізації проектів у Франції, Бразилії, Російській Федерації.
«Будівництво четвертої гілки метро за рахунок приватного капіталу буде першим такого рівня прецедентом державного-приватного партнерства. Вперше в історії України інвестор на конкурентній основі інвестує у такий великий проект, коли сума фінансових вкладень становить $ 1,2 – 1,6 млрд . Україна, на жаль, по рейтингам привабливості ведення бізнесу займає сьогодні не найкращі позиції, тож ми боремося за кожну інвестовану ззовні копійку. Тим не менш, нам вдалося переконати великих світових інвесторів у тому, що щоденні транспортні потреби півмільйона киян – це правильна інвестиція. Нестабільне фінансування за рахунок місцевого та державного бюджету не дає можливості в максимально швидкі терміни побудувати нову гілку метро. А от приватні інвестиції дають таку можливість», – підкреслив Крамаренко.
Як повідомлялось, у липні голова ЦВК Володимир Шаповал сказав, що організацію відеоспостереження за парламентськими виборами в України реалізовуватиме, найімовірніше, російська компанія, яка займалася цим і на президентських виборах у Російській Федерації, причому на безконкурсній основі.