Financial Times: Польша скористалася Євро-2012 для покращення свого іміджу, а не заробітків

3 Липня 2012, 14:29

«Для Польщі спільна організація чемпіонату Європи з футболу мала на меті більше отримати PR підтримку, а не купу грошей від відвідування вболівальників, і, здається, турнір їй це дав», – пише видання.

«Найбільше від чемпіонату виграла впевненість Польщі у собі. Країна побачила, що вона змогла виконати найсерйозніші організаційні завдання в своїй історії, і тепер жадає більшого…

Польща ніколи не прагнула туристичного буму. Замість цього вона сподівалась на так званий «ефект Барселони» – з допомогою використання ефекту від добре проведеного заходу, зробити країну більш привабливою як для туристів, так і для майбутніх інвесторів. Євро стало першим балом на честь двадцятирічної подорожі країни у спробах наздогнати Західну Європу, і зважаючи на захоплені відгуки в західноєвропейській пресі («Польща постає як потужний Центральноєвропейський гравець», – пише Der Spiegel) їй це вдалося. 

Позначки: