"Послуга резервування проїзних документів за 90 діб припинена у зв'язку з відсутністю попиту на неї", – ідеться в повідомленні.
Таким чином, попередній продаж квитків на поїзди за чинним графіком руху буде здійснюватися за 45 днів до дати відправлення.
Водночас, з 19 червня Укрзалізниця встановила строк попереднього продажу квитків за 60 днів до відправлення для 8 поїздів: № 20/20 "Луганськ – Київ", № 38/37 "Донецьк – Київ", № 44/43 "Івано-Франківськ – Київ", № 92/91 "Львів – Київ", № 12/11 "Київ – Сімферополь", № 67/68 "Київ – Варшава (Польща)", № 81/82 "Київ – Ужгород" й № 106/105 "Одеса – Київ".
Нагадаємо, Південно-Західна залізниця з 26 січня збільшила строк попереднього продажу квитків на 5 поїздів з 45 до 90 днів.
1 червня 2011 року віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури Борис Колесніков доручив гендиректору Укрзалізниці Володимиру Козаку ввести продаж квитків на поїзди через термінали самостійного обслуговування.
Крім того, Колесніков доручив Козаку вивчити можливість введення попереднього продажу проїзних документів за 90 діб до відправлення поїзда.
Як повідомлялося раніше, наприкінці травня Укрзалізниця запровадила новий графік руху поїздів, скоротивши деякі рейси. Крім того, в Україні почали курсувати пасажирські поїзди Skoda і Hyundai. Однак, іноземні машини часто ламаються, або відправляються і прибувають не за розкладом. Так, поїзд за маршрутом "Донецьк-Харків" 28 травня виїхав на 1 годину раніше. У результаті цього більшість людей не змогли виїхати до пункту призначення.
Невдоволення українців змінами у новому графіку руху поїздів вилилися в обурення у соціальних мережах. Громадяни вимагали повернути скасовані маршрути. "Укрзалізниця" відреагувала на обурення, компанії довелося повернути на старий маршрут один з найпопулярніших поїздів до Львова. Поїзду, який вже встиг стати №191/192 і мав ходити по маршруту через Волинь навіть повернули його номер – №91/92.