За її словами, несправність усунули за кілька годин.
«При перевірці поїзда перед рейсом не піднялися струмоприймачі (по них струм надходить від проводів до двигунів і апаратури поїзда – Ред.), тому на посадку вчасно було подано підмінний склад з 9 вагонів українського виробництва. Він не «застарілий», як стверджували деякі телеканали, а новий, експлуатується з 2 квітня 2012 року», – розповіла Двоскіна.
Єдина проблема – треба міняти локомотив на станції стикування між Південною і Південно-Західної дорогами, адже на Південній електровози працюють на постійному струмі, на Південно-Західній – на змінному. На це йде приблизно 25-30 хвилин, через що рейс Харків-Київ спізнився приблизно на півгодини. Пасажирам повернули різницю в ціні квитка – для 1-го класу 79 грн., для 2-го – 110 грн.
У довідковій вокзалу Київ-пасажирський нам підтвердили, що зараз швидкісні поїзди Hyundai ходять за розкладом.