В Укрзалізниці наголошують. що таке рішення було прийняте на 56 засіданні Ради по залізничному транспорту держав-учасниць СНД, що нещодавно відбулося в Москві. Укрзалізниця, ВАТ "РЖД", білоруські, киргизькі, казахські та узбецькі залізниці домовилися про економічну відповідальность пасажирів за безквитковий проїзд та підписали угоду "Про економічну відповідальность за провезення безквиткових пасажирів, зайвого ручного та неоформленого багажу та (або) вантажобагажу в поїздах, що прямують у міжнародному сполученні".
Даною угодою уточнюються окремі положення про оформлення фактів безквиткового провозу пасажирів, зайвої ручної поклажі і багажу, зафіксованих в аналогічній угоді в 1994 році, а також істотно змінені розміри самої економічної відповідальності. Згідно з підписаним документом сторони висловили згоду перейти на фіксований грошовий штраф.
Так, відповідно до угоди від 1994 року економічна відповідальність за безквитковий провіз пасажира виражалася подвійною вартістю квитка по маршруту прямування поїзда територією тієї чи іншої держави. Згідно з новою угодою відповідальність "оцінюється" відповідно до фіксованої ставки – 200 швейцарських франків за одного безквиткового пасажира.
Також, від 1994 року економічна відповідальність за зайву ручну поклажу складає штраф розміром у 5 швейцарських франків. Згідно з підписаною угодою штраф за зайву ручну поклажу становитиме 10 швейцарських франків. Економічна відповідальність за провезення неоформленого багажу та (або) вантажобагажу залишилася без змін і становить 50 швейцарських франків. Економічну відповідальність несе залізнична адміністрація, яка допустила порушення.
Нова угода "Про економічну відповідальность за провезення безквиткових пасажирів, зайвої ручної поклажі, неоформленого багажу та (або) вантажобагажу в поїздах, що прямують у міжнародному сполученні почне діяти з 1 липня 2012 року. Очікується приєднання до цієї угоди інших залізничних адміністрацій країн СНД і країн Балтії, ідеться в повідомленні.
Нагадаємо, останнім часом Укрзалізниця проводить справжню революцію у пасажирських перевезеннях. Так, з 27 травня по Україні почали курсувати нові швидкісні електропоїзди Hyundai, середня швидкість у яких становитиме 115 км/год.
З 27 травня вводиться також і новий графік руху поїздів на 2012-2013 роки, який міститиме зміни у нумерації та у маршрутах низки поїздів як внутрішнього сполучення, так і міжнародного.