Промо-ролики до Євро-2012 на іноземних каналах обійдуться Україні у 23 млн грн

21 Травня 2012, 15:32

Згідно з оголошенням у "Віснику державних закупівель", вартість укладеного 18 травня договору між Укрєвроінфрапроект в особі ДП "Центр комунікацій" Україна-Всесвіт" і "Медіапрофіт" склала 23 млн грн (з ПДВ). Телепродукція на зарубіжних каналах повинна бути розміщена протягом травня-червня. Передбачається, що розміщення популяризаційних відеороликів буде відбуватися в рейтинговий час і в проміжках до спортивних, туристичних та інформаційних програм.

Виконавець повинен забезпечити розміщення презентаційних відеороликів не менше, ніж на трьох іноземних каналах. Охоплення європейської аудиторії повинен скласти 20%. Телеканали повинні відповідати вимогам: цілодобове мовлення, аудиторія не менше 70 млн глядачів, доступ в 200 країнах світу (переважно європейських), не менше шести мов мовлення. Відеоролики тривалістю 60, 30, 10 і 5 секунд можуть бути або виготовлені виконавцем або змонтовані і адаптовані серед уже наявних у замовника.

У грудні 2010 року Нацагентство з підготовки до Євро-2012 року витратило 19,4 млн грн. на розміщення рекламних роликів "для формування позитивного іміджу для європейського споживача" в ефірі іноземних телеканалів.

Нагадаємо, Чемпіонат Європи з футболу стартує 8 червня матчем-відкриттям турніру в Польщі і завершиться фінальним матчем 1 липня на НСК "Олімпійський" в Києві. В цілому в Україні пройдуть 16 матчів з 31. В Україні матчі Євро-2012, крім Києва, візьмуть Харків, Львів і Донецьк.

Нагадаємо, у 2011 році за рекламу на телеканалу Euronews Україна витратила 26 млн. гривень.