"Французи з першого моменту перебування Саркозі при владі зрозуміли, що він дуже полюбляє гроші. Саркозі запрошував до себе бізнесменів, аби вирішувати свої справи. Це було не на його користь. Адже президент Французької республіки не може позиціонувати себе, як бізнесмен. Французи відчули це й цьому требу було покласти край", – сказав Вівьорка.
Також соціолог зазначив, що вибори президента Франції відбувалися під гаслом «Позбутися Саркозі будь-якою ціною».
"Під час виборів деякі люди казали: я буду голосувати за Олланда, ще з першого туру, аби дати йому шанс, аби позбутися Саркозі", – зазначив експерт.
"Ентузіазму перед новим президентом немає. Однак, у французів є надія. Олланд відкритий до змін, він може уникнути проблем дискримінації, він дотримується гендерної політики», – резюмував Вівьорка.
Довідка Тижня.
Мішель Вівьорка – один із провідних французьких соціологів, керівник Центру соціологічного аналізу та соціологічних інтервенцій (CADIS) при Вищій школі соціальних наук. З 2006 до 2010 року був президентом Міжнародної соціологічної асоціації. А з 2009 року Вівьорка є директором Фонду «Дім наук про людину».