Київавтодор: керівництво метрополітену марить

29 Березня 2012, 16:38

"Все це маєчня. Вони говорили, що в них проблема теж була, коли метро черговий раз зупинилося, через те, що сіль потрапляла на рейки. 20 років користуємося сіллю – і жодних проблем не було, а тут, виявляється, сіль винна. Те ж саме тут. При чому тут реконструкція проспекту Бажана – я не розумію. Провина корпорації виключена. Це ніяк не пов'язано, реконструкція проспекту Бажана тут ні при чому", – повідомив він.

Глінський зазначив, що у "Київавтодору" є всі дозволи на проведення робіт з реконструкції проспекту. "Є не тільки розпорядження Київміськадміністрації, є проект, що пройшов держекспертизу, державну,підкреслюю. Як може пройти експертизу проект, що не пройшов всі узгодження із суміжними підприємствами? Всі вони видають технічні умови", – додав керівник корпорації.

Він наполягає, що комунальне підприємство "Київський метрополітен" абсолютно не має рації й провини "Киевавтодора" у тому, що сталось, бути не може і її немає.

Нагадаємо, КП "Київський метрополітен" вважає, що "Київавтодор" винен у загорянні на станції "Осокорки". Раніше "Київський метрополітен" назвав причиною загоряння світильника на станції "Осокорки" проникнення в нього вологи, що сталося внаслідок танення снігу й осідання ґрунтів.

14 березня близько 17:00 на платформі станції "Осокорки" сталося загоряння пластикового покриття стелі. Їдкий дим поширився по всій станції, людей довелося евакуювати, а станцію тимчасово закрити. При цьому обійшлося без потерпілих.