Про це на прес-конференції повідомив заступник начальника Головного управління Держтехногенбезпеки у Києві Руслан Буханець.
Він нагадав, що пожежа на станції «Осокорки» виникла в одному із світильників на стелі над платформою станції та швидко розповсюдилася через інші світильники.
Буханець зауважив, що обслуговуючий персонал станції не зміг ліквідувати пожежу самостійно через 5-метрову висоту.
За словами Буханця, більшість проблем у сфері техногенного і протипожежного захисту метрополітену пов’язані з відсутністю належного фінансування. Зокрема, старі станції потребують заміни системи автоматичної пожежної сигналізації.
У свою чергу, заступник начальника Київського метрополітену, головний ревізор з безпеки руху Валерій Мелещенко повідомив, що на станції «Дружби народів» уже перевірено стан системи освітлення, і зараз ведуться роботи з його заміни.
Як наголосив Мелещенко, метрополітен залишається безпечним видом транспорту.
Водночас, за його інформацією, за 2011 рік у метрополітені сталося 25 надзвичайних ситуацій (нещасні випадки, самогубства, технічні неполадки тощо).
Заступник головного інженера державного інституту «Укрметротунельпроект» Олександр Хавін додав, що станція «Осокорки» здавалася в експлуатацію у 1992 році, «в період, коли всі нормативи були «підвішеними». Не відомо було, на що орієнтуватися: на старі чи на нові».
Також, сказав він, тоді не було постачальників якісної продукції.
При цьому Хавін висловив переконання, що загальний технічний стан і стан безпеки на нових станціях метрополітену є набагато вищим, ніж на станціях, які здавалися до 2000 року.
Нагадаємо, близько 16:30 14 березня на станції «Осокорки» було виявлено загоряння пластикового покриття, яким обшита стеля на платформі. Близько 3 годин не працювали станції «Славутич» і «Позняки», у результаті чого всі три станції були закриті для пасажирів.
Станції «Славутич», «Дружби народів» та «Осокорки» належать до однієї лінії метрополітену – Сирецько-Печерської.