Як відзначають соціологи, популярність Всесвітньої мережі зростає паралельно із здешевленням послуг провайдерів. Навіть у селах інтернетом користуються 16,4% жителів, а враховуючи, що сільське населення складає у масштабах країни 30%, це зовсім немало.
Серед причин, через які люди не користуються інтернетом, на перше місце вийшло невміння користуватися комп'ютером, на що вказали 33,5%. Не знають, як користуватися інтернетом 7,9%, не мають технічних можливостей підключити інтернет 26,3%, користуватися інтернетом дуже дорого для 11,6%. Нічого цікавого не знаходять для себе у Всесвітній мережі 16%.
Тут інтернетівські провайдери поводяться активніше, ніж держава, вони вирішують проблеми з технічним доступом у регіонах, щоб розширювати свою мережу, — зауважує керівник напрямку маркетингових досліджень КМІС Олександр Красновський — і продовжує тему:
«Ми запитували, з якою метою люди відвідували інтернет протягом останніх шести місяців (стосовно всього населення України). Виявилося, що в основному люди присвячували свій час соціальним мережам, читанню новин і завантажуванню контенту. Цікаво, що найбільш активних людей, які спілкуються на форумах, у блогах і чатах — 7,6%, майже стільки ж грають в онлайн-ігри (7,1%). А от сплачувати свої рахунки онлайн людей ще потрібно навчити. Інтернет розвивається, частка його користувачів зростає, а разом з ним розвивається і наше суспільство».
Не знають, як користуватися інтернетом 7,9%, не мають технічних можливостей підключити інтернет 26,3%, користуватися інтернетом дуже дорого для 11,6%. Нічого цікавого не знаходять для себе у Всесвітній мережі 16%.
На питання з якою метою ви відвідували інтернет протягом останніх 6 місяців, респонденти з усієї країни відповідали так: Спілкуватися в соціальних мережах (Facebook, Вконтакте, Twitter, LiveJournal, і т.д.) – 29,7%;
Читати новини на порталах новин – 25,6%;
Спілкуватися з друзями або родичами за допомогою ICQ, Skype – 21,2%;
Скачувати / проглядати відео – 20,1% Скачувати / прослуховувати аудіо – 15,7%;
Скачувати / переглядати фотографії або картинки – 14,7%;
Вести листування по електронній пошті – 14,0%;
Читати інтернет-видання – 9,8% Д
Сплачують рахунки (комунальні послуги, послуги провайдерів інтернету) лише 2,2%, а управляють банківським рахунком (інтернет-банкінг) – 1,4%
Дослідження було проведено Київським міжнародним інститутом соціології в період з 6 по 24 лютого. Методом особистого інтерв'ю було опитано 2029 респондентів віком від 18 років, що мешкають в усіх областях Україні. Помилка вибірки становить 2,2%.