Лубківський: недобросовісні готельєри можуть «прогоріти», якщо спробують «нажитися» на Євро-2012

29 Лютого 2012, 12:07

«Ми неодноразово звертали увагу українських власників готелів на те, що Євро-2012 може бути дуже вдалим початком їхнього бізнесу в разі, якщо ціни і послуги будуть адекватними. Натомість якщо деякі недобросовісні готельєри спробують «нажитися» на Євро, то вони можуть «прогоріти», тому що люди не скористаються їхніми послугами, якщо вони будуть занадто високо оцінені і невідповідної якості. Звичайно, ніхто не вдаватиметься до методів тиску, але ринок вб’є їхній бізнес, або принаймні зіпсує їх ім’я», – зауважив він.

За його словами, схожа ситуація виникла, коли партнери і спонсори УЄФА намагалися знайти відповідну кількість автобусів так званої «м’якої групи» для перевезення своїх людей.

«Як виявилося, в Україні їх небагато. Крім цього, перша пропозиція надійшла з ціною у 4,5 тисячі євро за оренду автобуса на день! Звичайно, на це ніхто не піде. І тоді з’явилася ідея запровадити каботажні перевезення, тобто іноземні компанії матимуть можливість здійснювати нерегулярні перевезення в Україні під час Євро-2012 за 10 днів до та після турніру. До прикладу, вболівальники з Голландії летять літаком до Харкова, де їх зустрічає автобус з Німеччини», – додав Лубківський.

«А щодо готелів ми можемо апелювати до того, що вболівальники можуть прилетіти в Україну, подивитися матч і полетіти назад. Це може бути альтернативою, якщо власники готелів пропонуватимуть кімнату за 300 чи 500 євро, то звичайно буде простіше купити квиток. Безумовно, це впливає на імідж України, і я знову апелюю до власників готелів. Не можна нажитися на цьому трьохтижневому періоді і заробити на все подальше життя. Просто ніхто потім не приїде», – переконаний Лубківський.

Читайте інтерв'ю Тижня з Маркіяном Лубківським тут.