«Завтра (1 лютого – Ред.) у Washington Post виходить спеціальний рекламний додаток про Україну, який фінансується в рамках державної іміджевої програми», – сказав він.
За словами дипломата, рекламний проект здійснюють за ініціативи Посольства України у США та фінансують з держбюджету.
На 6 шпальт про Україну витрачено $100 тис.
«Мета цієї програми – підняти імідж України в очах американців. Крім висвітлення основних економічних, культурних переваг України, значна увага приділятиметься позиціонуванню України як країни толерантної», – зазначив Волошин.
Нагадаємо, Тиждень проводив міні-опитування, щоб з’ясувати, яким є імідж нашої країни у свідомості європейців віком від 18 до 35 років.
Читайте також: Ukraine-бренд: виконання під фанеру