«Фактично так звані привітання посадових осіб: чи-то президента, чи-то голови обласної адміністрації є видом політичної реклами, а отже повинні розміщуватися та оплачуватися як комерційна реклама і жодного відношення до соціальної реклами не мають», – сказав Томенко.
Заступник голови ВР наголосив, що політична реклама не є видом соціальної реклами. Натомість, додав він, політична реклама – це не лише реклама під час виборчої кампанії, а й реклама, яка розміщується у період між виборчими кампаніями.
«Немає суттєвої різниці між рекламою політичного діяча чи партії до виборів, чи після виборів», – пояснив він.
Томенко нагадав, що ідеологія соціальної реклами полягає у популяризації загальнолюдських цінностей.
«І при всій повазі до портрета президента, ні зображення президента, ні його прізвище не є популяризацією загальнолюдських цінностей», – додав віце-спікер.
Нагадаємо, керівник Головного управління забезпечення доступу до публічної інформації адміністрації президента Денис Іванеско заявив, що привітання президента розміщують на носіях зовнішньої реклами на підставі закону "Про рекламу" як соціальну рекламу.
Як відомо, з початку року до МВС надійшло 9 повідомлень про пошкодження білбордів із зображенням президента – 5 випадків у Києві, по одному – у Волинській, Запорізькій, Львівській та Рівненській областях. Їх було облито фарбою.
Поза тим заляпали фарбою білборд із Януковичем у Чернігові, а у місті Іршава Закарпатської області плакат взагалі розірвали. Сьогодні також стало відомо, що фарбою білборд із президентом облили у місті Олександрія Кіровоградської області.
За фактом пошкодження білбордів у 4 випадках порушили кримінальні справи за статтею «хуліганство».