7 листопада 2011 міський голова Харкова Геннадій Кернес повідомив журналістам, що рухомий склад міста поповнився новими трамваями.
«Ці трамваї вже були у вжитку, але перед продажем їх відремонтували. Це не остання закупівля трамваїв. Незабаром Харковом їздитиме новий електротранспорт», – пояснив Кернес.
Редакція інтернет-видання «Главное» звернулася до колег чеського видання «Празький експрес» допомогти отримати офіційну інформацію про закупівлю трамваїв. Редакція чеського тижневика передала запитання українських колег Транспортному управлінню Праги, і вже за день отримала відповідь.
Згідно з нею, трамваї у Транспортного підприємства Праги купив якийсь посередник, що звернувся в ТПП з проханням продати йому списані трамваї Т3 для Харкова. Формальний спосіб співпраці між цим суб'єктом і Харковом Транспортному управлінню Праги невідомий.
Як випливає з офіційної відповіді чеської сторони, Харкову продано 10 трамваїв Т3 на загальну суму 700 тис. крон (без ПДВ). Зазначена сума становить приблизно 28 тисяч євро або трохи більше 300 тисяч гривень. Тобто, вартість одного вагона становить 30 тисяч грн., а не 150-160, як про це заявив журналістам директор Департаменту транспорту і зв'язку Харківського міськвиконкому Сергій Дульфан.
Водночас чеська сторона під словом «трамвай» мала на увазі зчеплення з двох вагонів. Таким чином, вартість одного вагона становить 15 тис. грн. Що свідчить про завищення Дульфаном вартості вагона в 5-10 разів.
Транспортне підприємство чеської столиці також повідомило, що трамваї списані у зв’язку з тим, що в'їздили граничний кілометраж (пробіг), відведений для пасажирського транспорту, а тому подальша експлуатація в Чехії заборонена.
Що стосується подальшої закупівлі трамваїв у Чехії, про яку заявляли чиновники Харківського міськвиконкому, то, як зазначає у своїй відповіді «Празькому експресу» прес-секретар Транспортного підприємства Праги Ілона Вісоуділова, «місто Харків проявив попередній інтерес до закупівлі наступної партії трамваїв Т3 з парку ТПП Прага, але ніякого договору про наміри не було укладено. У випадку серйозного інтересу міста Харкова, переговори будуть вестися про конкретну кількість Т3, які будуть схвалені до списання у зв'язку з поставками нових трамваїв.
Показово, що в січні 2010 року тодішній директор департаменту транспорту і зв'язку Харківського міськвиконкому Є. Водовозов письмово повідомив осіб, які пропонували закупівлю вживаних трамваїв з Чехії, про неефективність таких заходів.