Крім того, адміністрація має намір змінити періодичність курсування 13 поїздів.
"Перегляд системи маршрутів пасажирських перевезень назрів давно. І ще раз упевнитися в цьому допомогла комп'ютерна система аналізу пасажиропотоку, яку ми ввели в експлуатацію із травня 2011 року… Такий повний аналіз пересування пасажирів робиться вперше за 20 років, і він має допомогти нам побачити "вузькі" місця і покращити економіку пасажирських перевезень", – цитує прес-служба генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака.
Зокрема, завдяки проведеному аналізу адміністрація змогла визначити, які поїзди курсують порожніми, використовуються як приміські, а в яких не вистачає вагонів. За даними "Укрзалізниці", часто поїзди далекого прямування не використовуються пасажирами за прямим призначенням, зокрема вони користуються ними як приміськими.
Газета «Комерсант-України» оприлюднила список потягів, які будуть скасовані.
Зокрема, з 1 листопада перестануть ходити потяги Сімферополь-Чернігів, Хмельницький-Київ.
З 8 листопада будуть скасовані маршрути Знам'янка-Шевченко-Москва, Львів-Адлер, Львів-Вроцлав, Маріуполь-Львів, Маріуполь-Липецьк. Протягом листопада також перестануть діяти маршрути Київ-Астана, Харків-Уфа, Харків-Липецьк, Харків-Калінінград, Харків-Мурманськ.
На думку залізничників, скорочення дозволить уникнути збитків через низьку рентабельність цих маршрутів. Як приклад в Укрзалізниці наводять потяг Дебальцеве-Хмельницький, який курсує щоденно в кількості 14 вагонів. Лише 4% його пасажирів користуються повним маршрутом прямування цього складу, внаслідок чого збитки Донецьких залізниць у поточному році склали 34,2 млн грн.
Крім цього, перевізник змінить маршрути 13 щоденних поїздів. За новим розкладом – через день – курсуватимуть, зокрема, поїзди № 396/395 Одеса-Київ, № 4/3 Київ-Москва, Жмеринка-Москва, № 623/624 Київ-Кам'янець-Подільський, Ковель-Москва, Івано- Франківськ-Київ, № 360/359 Львів-Київ і Чернівці-Львів. При цьому в Укрзалізниці припускають, що той чи інший маршрут може бути відновлений у разі підвищення попиту на нього, наприклад, в період свят.
В якості альтернативи пасажирам пропонується скористатися іншими потягами, що йдуть у потрібному напрямку.
Крім того, в Укрзалізниці заявляють, що незабаром з'являться "швидкісні поїзди". "До Євро-2012 в експлуатацію будуть введені нові поїзди, які будуть розвивати швидкість до 160 км / ч. Пасажиру буде набагато зручніше провести в новому поїзді 3-4 години, ніж їхати з Києва, наприклад, до Львова чи Харкова 12-14 годин ", – заявив начальник головного пасажирського управління УЗ Олександр Іванько.
Нагадаємо, наступного року Укрзалізниця планує скасувати 30 нічних маршрутів