За дорученням Генерального директора Володимира Козака, з 1 листопада цього року вводиться автоматизоване регулювання реалізації місць залежно від заповнювання вагонів. Це означає, що реалізація місць починається з одного вагона кожного типу (СВ, купейний, плацкартний). У випадку, якщо у вагоні типу залишиться менше 9 місць, відкривається для продажу наступний вагон цього типу.
Такі нововведення, на думку залізничників, дозволять послідовно і рівномірно заповнювати вагони потяга для оперативного регулювання схем потягів, щоб ефективно використовувати існуючий вагонний парк.
Незадіяні вагони потяга буде відчеплено і введено до складу потягів, на які буде існувати підвищений попит. Таким чином залізничники будуть оперативно коректувати кількість вагонів у потязі, орієнтуючись на попит у перевезенні пасажирів.
За словами начальника Головного пасажирського управління Олександра Іванька, у доцільності переходу на повагонний продаж квитків залізничники вже переконалися на основі пілотного проекту, який реалізовувався з 9 вересня.
За таким принципом, як експеримент, продавалися квитки на один потяг на кожній із шести залізниць України. З першого листопада за таким принципом будуть продаватися квитки на всі потяги внутрішнього сполучення.
Нагадаємо, у липні після зустрічі з президентом віце-прем’єр – міністр інфраструктури Борис Колесніков заявив, що «Україна за 6 років повинна повністю змінити рухомий склад, надати максимум зручностей пасажирам за доступною ціною».