У Колеснікова заплатять 6 млн за демонстрацію гордості українців

16 Вересня 2011, 19:29

«Відеопродукт буде містити інформацію про поєднання зусиль Замовника та різних верств населення, людей різних спеціальностей щодо спільного внеску та уявлення про підготовку до чемпіонату Європи 2012 з футболу за допомогою яскравого відеоряду (комп’ютерної графіки). Мета виготовлення відеороликів – передати дух українського народу щодо спільних внесків у підготовку до майбутнього чемпіонату Європи 2012 року з футболу, акцентувати увагу споживачів, та пропагувати наступну тезу – «перемога української команди – це справа рук кожного громадянина». Кожен громадянин повинен відчувати гордість за належність до такої події», – йдеться в конкурсній документації.

Ролики з умовними назвами «Будівельник», «Покоївка», «Вчителька», «Офіціанти» та «Фінальний» плануються до виходу на телеканалах України з кінця 2011 року до середини 2012 року з почерговим виходом в ротацію.

З 2006 року засновниками ТОВ «Фаст Форвард Пост Продакшн» були композитор Єгор Олесов, музичний продюсер Євген Ступка (у минулому гендиректор телеканалу «MTV-Україна») та директор фірми Юрій Ставнічук.

В тендері також приймало участь, але програло ТОВ «Шутгруп». Ця компанія минулого року отримала від еврофутбольної структури Бориса Колеснікова підряд на виробництво рекламних роликів для формування позитивного іміджу для європейського споживача вартістю 5,9 млн грн. Згодом виявилось, що режисер ролику «Увімкни Україну» Юліан Улибін навмисно «підчистив» українські міста, зокрема, прибравши з харківської площі Свободи пам’ятник Леніну.

Як повідомлялось, у серпні у серпні ДП «Центр комунікацій «Україна-Всесвіт», уклало угоди на виготовлення та розміщення телепрограм з умовними назвами «Ukrrainian Life» та «Euro 2012» в ефірі іноземного телеканалу Euronews на загальну суму 26,00 млн грн.

Обидві програми мають висвітлювати «позитивні риси ведення бізнесу в Україні, культурні надбання, повсякденнео життя українців, тощо та підготовку України до проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року»

Нагадаємо, у грудні минулого року Нацагентство з підготовки до Євро-2012 року витратило 19,4 млн грн. на розміщення рекламних роликів «для формування позитивного іміджу для європейського споживача» в ефірі іноземних телеканалів. Гроші були витрачені через держпідприємство «Центр комунікацій «Україна-Всесвіт» за процедурою «закупівля у одного учасника».