Про це пишуть автори газети "Коммерсант-Украина" у публікації "Самолеты берут под крыло".
За його словами, Міністерство інфраструктури в минулий вівторок прийняло рішення перетворити компанію "Лізингтехтранс" в підрозділ "Антонов Фінанс". "Антонов Фінанс" перебуватиме в структурі міністерства, і саме через цю компанію буде здійснюватися фінансування виробництва літаків.
"Антонов Фінанс" або сам авіавиробник "Антонов" братимуть кредит на покупку або виробництво літаків, а Кабмін, за словами Колеснікова, – компенсувати відсотки по кредиту "у відповідності з міжнародними нормами".
"Антонов Фінанс" буде займатися лізингом Ан-148 і Ан-158 для українських авіаперевізників.
За рахунок компенсацій авіакомпанії зможуть платити за лізинг літаків 2-2,5% річних від вартості літака. Зараз, за даними учасників ринку, лізингові ставки на вітчизняні літаки можуть перевищувати 10%. При цьому вартість Ан-148 становить близько $22-25 млн.
Вчора за новою схемою лізингу в експлуатацію був переданий перший літак. Так, авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) отримала через "Лізингтехтранс" літак Ан-148.
Як повідомив президент держпідприємства Дмитро Ківа, до кінця цього року "Антонов" планує випустити ще два літаки Ан-148. Для цього потрібно залучити близько $45 млн.
Зазначимо також, що вчора керівники держпідприємств "Антонов" і "Лізингтехтранс" підписали протокол про наміри, що стосується придбання до 2015 року 22 літаків Ан-148 і 28 літаків Ан-158. Ці судна, відповідно до договору, повинні бути передані українським авіакомпаніям – "Аеросвіту", "Міжнародним авіалініям України", ДАП "України" і "Ютейр-України" – на умовах фінансового лізингу.