Проти капітанів суден, які не допомогли людям з “Булгарії”, порушать справи

12 Липня 2011, 15:34

Кримінальна стаття «Ненадання допомоги капітаном суднам, що зазнали лиха» передбачає відповідальність до двох років позбавлення волі.

До відповідальності також притягнуть генерального директора гендиректора ТОВ «Агроречтур» – компанії-суборендаря затонулої «Булгарії» і старшого експерта Камського філії російського річкового регістра, що перевіряв судно.

Справу порушено за частиною 3 статті 238 Кримінального кодексу (надання послуг, що не відповідають вимогам безпеки, що призвело з необережності смерть двох і більше осіб).

Злочини, скоєні за цією статтею, караються позбавленням волі на строк до десяти років.

Тим часом судна, аналогічні затонулій «Булгарії», затримуються для перевірки. 

Так, у Казані затримали теплохід проекту 785 «Петро Алабін». Пасажирів теплоходу відправили автобусами в Чебоксари. «Петро Алабін» слідував по маршруту Самара – Чебоксари – Самара.

Ще одне судно проекту 785 «Композитор Глазунов» випливло з Астрахані в Ярославль. Воно було затримано в Саратові для перевірки.

Нагадаємо, 10 липня, туристичне судно, що прямувало з міста Болгар в Казань, під час грози перевернулося у Куйбишевському водосховищі і затонуло за лічені хвилини. Загинули щонайменше 73 особи, врятовано 79, доля 53 осіб – невідома.

За словами свідків, повз потопаючих пройшло два судна, не зупинившись.

Двопалубний дизель-електрохід "Булгарія" був побудований в 1955 році в Чехословаччині.

За даними російського блогера Станіслава Садальського, власником 99,9% акцій ТОВ «Камськой судноплавної компанії»є «мільйонер Михайло Антонов член "Єдиної Росії"».