Китай визнано найбільшим споживачем автомобільної галузі. На одному боці вулиці Дзіньбао в Пекіні знаходяться салони найдорожчих автовиробників: Ferrari, Rolls-Royce, Maserati, Jaguar та BMW. На іншому – салони Lamborghini, Aston Martin та Mercedes.
За минулі 6 місяців продаж авто класу люкс в Китаї виросла на 30%. За даними компанії Mercedes обсяг продажу автомобілів саме цієї марки побив сторічний рекорд. Хороші показники продаж зазначили також компанії BMW та Audi.
Видання відзначає, що автомобілі стали найбільш яскравим показником нерівності у суспільстві.
Середньостатистичний власник дорогого авто в Китаї є на десять років молодшим, ніж власник такого ж авто у США чи Європі. І, відзначає видання, як не парадоксально, але власником автомобіля класу люкс в КНР зазвичай є жінка.
Дорогий автомобіль є показником статусу, а тому багаті люди Китаю намагаються придбати якомога більше таких засобів пересування. Так, у весільному кортежі дочки вугільного барона з м. Шанхай було 4 автомобілі Rolls-Royce Phantom, 4 Ferrari, 6 Мercedes Benz, 6 Bentleys, 20 Audi Quattros, 6 Jeep, один Hummer та кілька BMW, один Porsche і ще один Range Rover.
Виробники найдорожчих авто, зокрема Lamborghini, Rolls-Royce та Porsche відмічають, що попит на автомобілі саме цих марок за останні роки перевищує попит на аналогічні марки в США та Європі.
Незважаючи на значний попит на швидкісні автомобілі, середня швидкість авто у час пік у Пекіні та інших центрів Китаю становить 25км/год.