«Це не нормально їхати з Ужгорода до Києва 18 годин», – заявив Ледида.
«У першу чергу, потрібно вкласти кошти в модернізацію колії, будівництво другого тунелю у Воловецькому районі. Тоді ми матимемо більший наплив туристів з Центральної та Східної України. Звідти ми чекаємо їх набагато більше ніж, скажімо, з Румунії чи Хорватії», – зазначив він.
Будівництво тунелю, що сприятиме планам Укрзалізниці скоротити тривалість залізничного маршруту «Ужгород – Київ» з 18 до 8 годин розпочнеться найближчим часом.
За словами керівника області, у Воловецькому районі є всього один тунель. Через це розклад поїздів не дозволяє одночасно рухатись прямо і в зворотному напряму. Будівництво другого тунелю автоматично дасть змогу їхати без зупинок і стоянок.
«Вже готові матеріали і прийняте рішення сесії обласної ради. Проектно-кошторисна документація готова. Будівництво відбуватиметься за державні кошти», – наголосив Ледида.
Нагадаємо, у березні Колесніков повідомив, що перед новим гендиректором «Укрзалізниці» поставлено завдання реалізувати програму повної модернізації залізниць. Зокрема, за 5 років у пасажирському секторі потрібно повністю відмовитися від нічних поїздів і організувати швидкісний рух по всій Україні.