«Контракт на спорудження «Повітряного експресу» відкриває ворота до величезних інвестиційних ресурсів в усьому азійському регіоні, а не лише в Китаї», – зазначив Каськів.
Проект будівництва залізничного пасажирського сполучення між Києвом та міжнародним аеропортом «Бориспіль» отримав статус «Національного проекту» в серпні 2010 року на засіданні Комітету з економічних реформ.
Будівництво має бути завершено до середини 2012 року. Управління проектом здійснює Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами.
Як повідомлялось, нещодавно Каськів пояснив, що для нього посада голови Держінвестицій – не ціль, а можливість.
Нагадаємо, згідно з положенням про Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами, його голова персонально відповідальний перед Кабміном, на засіданнях якого, власне, затверджуватимуть проекти. Але не зрозуміло, що це за форма відповідальності?
Водночас досвід показує, що колегіальні рішення уряду – надійний спосіб уникнути персоніфікації вини за розпорошування бюджетних коштів у сумнівних напрямках.
Тож на думку незалежних експертів, реалізація національних проектів зумовлена інтересами не так України, як бізнес-структур, пов’язаних із політиками.