Зокрема, це стосується плану будівництва траси А2 сполученням Варшава-Лодзь (50км). На сьогодні будівництво призупинене, оскільки китайська компанія Covec не розрахувалася з підрядниками.
До кінця цього тижня уряд Польщі має вирішити чи варто розірвати угоду про будівництво автомагістралі з китайською компанією.
Це вже не перший розірваний контракт, який має пряме відношення до підготовки до Євро-2012.
Так, першим зірваним контрактом (у 2009 році) стала угода про будівництво 18,3 км траси А1, підписана з фірмою Alpine Bau. Ця ж компанія зараз веде будівництво Національного стадіону у Варшаві.
Ще однин контракт було розірвано з компаніями NDI i SB Granit, які займалися будівництвом частини автостради А4. Через це траса, яка мала йти в Україну не буде завершеною вчасно. Проблеми спостерігаються також на відрізках магістралей А1 (Стрикув-Торунь).
Небезпека запізнень із завершенням будівництва нависла не лише над дорогами, але і над іншими стратегічними об’єктами Євро-2012 у Польщі. Зокрема, над Національним стадіоном (Stadion Narodowy) у Варшаві
Раніше повідомлялося, що Національний не буде завершений до кінця червня 2011 року, як планувалося раніше. Під час перевірки на стадіоні було виявлено технічні помилки, припущені під час монтажу сходів.