За його словами , "вдалося отримати не лише сам ролик, але й деталізований кошторис, завдяки новому закону "Про доступ до публічної інформації".
"Міністерство освіти не оголошувало тендеру, де могли б взяти участь усі охочі. Як зазначено у відповіді на інформаційний запит, застосування цієї процедури було погоджено із Міністерством економіки, у свою чергу Міністерство освіти "купили послуги в одного учасника – компанії – ВБО "Місія Україна – відома", – повідомляє журналіст.
За його даними, режисер і художник за 4 дні роботи разом отримали 100 тисяч гривень.
“Актори, дублери, люди для масових сцен обійшлися Міністерству освіти в 44 тисячі гривень. Причому, 8 акторів першої категорії за один знімальний день коштували українським платникам податків 24 тисячі. Розробники креативної концепції накреативили на 16 тисяч гривень”, – повідомив Андрушко, зазначивши, що 7 тисяч гривень пішло на непередбачувані витрати.
За його словами, з-поміж витрат, які оплатило міністерство, були 20 рацій для спілкування вартістю 3200 гривень.
Також, за його словами, "36 тисяч гривень пішло на комісію студії".
Крім того, Андрушко нагадав, що торік Міністерство освіти замовило ще один рекламний ролик про освіту.
“Його вартість була порівняно скромною 110 тисяч, але й хронометраж менший – 1 хвилина. Все робила та ж сама компанія "Місія Україна – відома", – пише Андрушко.
”Деякі кадри двох відеороликів ідентичні, хоча Міністерство освіти окремо проплатило за креативність цього ролика. Сума становила 16 тисяч гривень”, – стверджує журналіст.
Як відомо, у Тернопільській області через брак коштів та зменшення кількості учнів закривають школи. Школи також закриваютьна Донеччині. Так, у 2011 році в області планується закриття 26 загальноосвітніх шкіл. Це супроводжується акціями протестубатьків.