За даними Антимонопольного комітету, виробник гречки реалізовував продукцію за економічно необґрунтованими оптово-відпускними цінами протягом липня-вересня 2010 року.
Зокрема, йдеться про гречку торгових марок «Хуторок», «Хіт-продукт №1», «Хуторянка», «Золотий врожай», «Хуторок панський», «Панська нива» та «ARO», що постачалася в торговельні мережі Дніпропетровської області.
Як показало розслідування, підприємство вдвічі підвищило прибутковість цього виду діяльності, скориставшись своєю ринковою владою у період порушення попиту і пропозиції на гречку.
ТОВ «Рідний продукт» визнало порушення, зобов’язалося сплатити штраф до державного бюджету та дотримуватися вимог конкуренційного законодавства в подальшому.
Нагадаємо, у перший рік президентства Віктора Януковича найбільше подорожчала гречка – ціна на цей продукт виросла більш ніж на 300%.
У березні Антимонопольнийкомітетповідомив про розгляд п’яти справ про порушення конкурентного законодавства учасниками ринку гречки. Зокрема, було встановлено, що істотне підвищення цін на гречку було скоєно фасувальниками цієї продукції, які за чинним законодавством визначені як виробники продукції.