Рекламна кампанія до Ігор 2014 року отримала значну критику з боку громадськості та міжнародних експертів, оскільки використовує для образів зображення спортсменів, які нагадують «нео-гітлерівців» із фільму Лені Ріфеншталь.
«Без сумніву дизайнери, які розробляли рекламу, черпали натхнення з мистецтва нацистської доби», – вважає відомий мистецтвознавець та колишній куратор Третяковської Галереї Єкатєріна Дьоготь.
Дьоготь та інші мистецтвознавці переконані, що картинки на білбордах є типовими нацистськими зображеннями, які наголошують на расовій чистоті та зверхності однієї нації над іншою.
За даними британського видання The Guardian, реклама до Олімпійських ігор 2014 в Сочі була розроблена компанією Doping-Pong, дизайнерським агентством із Санкт-Петербургу, на одному з інтренет-банерів якої присутня свастика.
Крім того, Doping-Pong тісно співпрацює з Катею Заштопік, 20-літньою російською художницею, відомою своїми ультраправими поглядами.
«Естетика Олімпійських ігор починається в Берліні у 1936 році і без сумніву є створеною Лені Ріфеншталь. Використовуючи нацистську іконографію, наприклад, свастику, я намагаюся представити націю переможців», – зазначив один з дизайнерів Doping-Pong Діма Мішенін.
На думку Дьоготь «це комерційний проект, спрямований на вивчення принад, які пропонує нацистський стиль для багатих росіян. Це теж відображення певних претензій молоді до того, що вони вважають аристократією та традицією».
Міхаїл Фєдотов, радник президента Медвєдєва з питань розвитку громадянського суспільства та прав людини, висловив своє здивування тим, що розробку символіки до Олімпійських ігор доручили агенції, яка «грається з нацистськими символами». У Сочі від коментарів відмовилися.