Нагороди та премії Компанія Budhouse Group отримала престижні нагороди у 2024 році. За версією RAU Awards, ТРЦ Forum Lviv визнано «Кращим середнім ТРЦ у містах-мільйонниках», а ТРЦ Nikolsky – «Кращим великим ТРЦ у містах-мільйонниках». Окрім цього, проєкт Linden Luxury Residences здобув звання «Building of the Year» на конкурсі CEEQA 2024.
Відвідуваність Торгові центри Budhouse Group за рік відвідали 22 млн людей, зберігши показники на рівні минулого року. Найскладніша ситуація склалася у Харкові, де через обстріли та тривоги відвідуваність ТРЦ Nikolsky значно впала, але вже восени повернулася до стабільного рівня. Водночас у ТРЦ Lubava та Forum Lviv зафіксовано поступове зростання відвідувачів.
«Попри зрозумілі складнощі, ми зберігаємо стабільність і навіть покращуємо якісні показники. Відвідувачі стають більш цільовими, конверсія “відвідувач-покупець” зросла на 5%, а частка спланованих візитів збільшилася на 10%», – прокоментував Анатолій Шкрібляк, президент Budhouse Group.
Товарообіг Загальний товарообіг ТРЦ компанії у 2024 році зріс на 33% порівняно з 2023 роком і склав 12,2 млрд грн. У валютному еквіваленті показник скоротився на 14% у порівнянні з довоєнним періодом через закриття ТРЦ Fabrika та труднощі в Харкові. Водночас ТРЦ Forum Lviv та Lubava перевищили рівень 2021 року на 32% та 16% відповідно.
Орендарі Рівень вакантності в торгових центрах залишився на мінімальному рівні – 0,9%. Протягом року укладено 34 нові договори оренди на загальну площу 4600 кв. м. Серед ключових орендарів – Adidas, Nike (Forum Lviv), Sinsay(Nikolsky та Lubava). У ТРЦ Nikolsky відкрився підземний Pop-up Center, де магазини працювали навіть під час тривог.
Онлайн Budhouse Group активізувала онлайн-просування: кількість контактів із користувачами досягла 103 млн, що у 2 рази більше, ніж у 2023 році. Кількість підписників у соцмережах зросла на 10% і становила 765,3 тис. ТРЦ Fabrika та Forum Lviv залишаються лідерами серед українських ТРЦ за кількістю підписників в Instagram.
Маркетингові заходи У 2024 році в ТРЦ Budhouse Group відбулося 370 заходів. Найбільшу популярність здобули святкові події – День народження, Геловін, Різдвяні свята, а також новий формат – «Караоке на екрані» в ТРЦ Nikolsky.